dinsdag 12 juli 2011

De nonsense van Katriens's leven

 Kate en Katrien(ik dus ;D)
@ the carnival


BONJORNO AMIGOS!
Erhhm, dit is mijn eerste keer schrijven... Dus, hopelijk wordt dit geen enorm FAAL STUK. Haha, (:. Ehhem ehhem, pfff. Mijn zondagen zijn eigenlijk vreselijk saai, ze zijn meestal allemaal hetzelfde; opstaan rond tien of elf uur, me klaarmaken voor de kerk-ja, de kerk, ik zit hier in Amerika met mijn ENORM katolieke familie, vandaar-en dan een uur zitten en luisteren in een -meestal vrij koud- saai gebouw (voor degene die de hint niet doorhadden, daarmee bedoel ik de kerk dus). Vanaf hier kan het twee wegen gaan. Oftewel zijn mijn kleine neefje en nichtje thuis en moet ik de hele dag met hen spelen terwijl het meisje meestal niet luistert, of ik word met rust gelaten en kan lekker computeren of tv kijken, of ik spreek met vrienden af. Rara welke van de drie ik TOTAAL niet wil doen? IN-DER-DAAD. Hmm, dit verveelt jullie waarschijnlijk zat, haha! OEHOEHOEH! Ik ben een paar dagen geleden gaan WINKELEN . Yeaaaaaaaah, haha. Echt, eens ik aan het winkelen ben kan ik totaal niet stoppen. Ik zat een half uur in een winkel en moest dan later letterlijk lopen om de laatste spullen die ik opzij hadden laten leggen op te halen terwijl mijn vriendin me een pretzel probeerde toe te steken... de pretzel was trouwens erg lekker! A-NY-WAYS. Ik had ook een zonnebril gekocht, en die was echt ONTZETTEND GEWELDIG, en natuurlijk het laatste paar. Een paar dagen later ging ik naar een meer, en toen ik in de auto ging zitten na een vermoeiende dag... KRAAAAAAAAAK. OF COURSE! Kapot :(. OMDAT IK ER OP GA ZITTEN!? TSSS... Hmmf :/. Ik heb daarna nog echt een uur bezig gezeten ze proberen te lijmen... Maar al een geluk waren ze maar 6 dollar (:. Pfoooe, ja, i know. Mijn leven is natuurlijk ONTZETTEND interessant. Ik bedoel, de kerk, lopen, gebroken zonnebril... SARCASME! Oke, ik merk nu pas dat ik mijn zinnen enorm veel onderbroken heb... Oh wel, hopelijk was het aangenaam te lezen. ALSJEBLIEFT, en, SERIEUS, ik smeek het je: geef me tips. Ik wil hier graag veel beter in worden, dus zo lang je het maar op een respectvolle manier zegt kan ik tegen alle commentaar (:. Onderwerpen zouden trouwens ook leuk zijn, want ik had geen flauw idee waar over te schrijven...

CIAO, Katrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten