vrijdag 15 juli 2011

Het woord van MARIE :)

HOIHOI

Wat je uit de titel wel al kon afleiden, is dat ik Marie heet. Een oude, veel te vaak voorkomende naam, maar daar kan ik helemaal niets aan veranderen :) Verder ben ik vandaag 14 jaar, 9 maanden en 15 dagen oud en zal ik elke donderdag een bericht voor jullie posten, verheug je nu al op de donderdagen :D Ik weet dat ik vandaag een dagje te laat ben maar niemand heeft de vrijdag gekozen, dus ik geef mezelf het voorrecht om een dagje te laat te posten.
Verder ben ik Belg, in tegenstelling tot de andere meiden, denk ik? Ik ben ook een redelijke perfectionist op het gebied van blogs en ik wil origineel zijn. Natuurlijk lukt dat niet altijd en daardoor heb ik vaak (net als nu) nog geen onderwerp gekozen. Daar moet ik dringend verandering in brengen, vrees ik ;o

Ik zou natuurlijk kunnen schrijven over de perfecte diepte van een zwembad of over de vaakst voorkomende kleur van bloempotten, maar dat interesseert jullie waarschijnlijk helemaal niets.

Dus ik ga verderdenken en volgende keer, don't ask me when that will be, heb je een supah dupah onderwerp met een supah dupah tekst geschreven door een supah dupah meisje :D

TOEDELS! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen