maandag 25 juli 2011

It's monday, monday, monday.

Hey! Ik ben Thaissa, 13 jaar en ik woon in Rotterdam. Dit is het eerste stukje dat ik heb geschreven hier. Van 6 tot 22 juli was ik op vakantie en maandag 4 juli bestond deze blog nog niet, helaassss. Maar goed. Elke maandag schrijf ik dus een stukje, gast dat is toch helemaal tof. HAHA nee grapje. Maar toen kwam ik dus 22 juli weer terug en meteen eventjes gekeken of er nog leuke dingetjes waren gebeurd in de club: JA, de blog was er. Het liefst had ik meteen ingelogd en een stukje geschreven, maar helaas, het was vrijdag. Ik zat boordevol ideeën waarover ik zou gaan talken. En nu? Boem pats, allemaal vergeten. Lekker sukkelig, hahaha. Maar het is wel lekker maandag, yaayyy! Normaal haat ik maandag, maar vanaf vandaag niet meer, I swear. :] By the way, het meisje hieronder ben ik. Lang, krullend bruin haar, bruine ogen en sproetjes (bah, ik haat sproetjes :c) en eh ik wás best klein, maar nu ik terug ben van vakantie ben ik een stuk gegroeid, yaaay! Trouwens, deze foto is vorige zomer gemaakt, beetje oud dus. ^^
Hij is ook een beetje onduidelijk, want je ziet haast mijn linkeroog niet. Ik ben trouwens gék op foto's maken van mijn vriendinnen en ik. Maar niet alleen zulke foto's, ook gewoon fotografie vind ik tof. Af en toe even nergens aan denken en een mooie foto maken. Ik ben ook gek op muziek, het is eigenlijk soort van mijn leven. Niet letterlijk hoor, haha, want familie en vrienden staan op nummer 1. Daarnaast zit ik op hockey, vorig jaar in MC1 en nu in MC2, om een 1 of andere domme reden dat de coach mij haat of zo, nja. Ik pieker er niet over, want ik vind mijn team wel leuk zo! Haha, volgens mij praat ik alleen maar over mezelf, niet echt interessant voor jullie :x. Oke, thais, denk denk denk, wát had je ook al weer bedacht? Pff, ik heb echt geen idee. Oh, wacht ik weet al iets! 

Weheartit.com. Je vindt er de leukste, grappigste, schattigste en coolste plaatjes voor op hyves of whatever. Ik heb een paar leuke uitgezocht!

Dit was het weer, tot de volgende keer xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten