dinsdag 12 juli 2011

Michelle stelt zich voor + 10 dingen om te doen in de vakantie!


Hallo allemaal! Ik ben Michelle en dit is de eerste blogpost die ik ga doen. In deze blogpost ga ik mezelf voorstellen en vijf dingen opnoemen die leuk zijn om te doen in de vakantie!

Het voorstelgedeelte
Mijn naam is dus Michelle, zoals al gezegd, en ik ben 12 jaar oud. Mijn hobby's zijn schrijven, bloggen (www.pinkdevil.nl is mijn "eigen" blog), zoete dingen bakken, tekenen, zingen en tennis. Ik haat wielrenners, bruine bonen en wiskunde. Ik ga proberen een keer een tekentutuorial te plaatsen, haha.

Het tien-tips gedeelte
Ik ga jullie nú tien tips geven om te doen deze vakantie. Want iedereen kent het wel, verveling terwijl je zoveel vrije tijd hebt! Zonde... (het zullen vooral creatieve dingen zijn)

1. Naar het strand.
Naar het strand gaan is echt heel gezellig. Spreek af met je vriendin(nen) om een dagje strand te doen. Dat hoeft niet per sé en strand-strand met duinen en een zee te zijn, maar ook een strandje aan een meer.

2. Tekenen
Zoals ik al zei, tekenen is superleuk. Vooral omdat het, als je het goed doet, je er veel tijd aan besteed. En dat is natuurlijk superhandig, want dan heb je lekker veel te doen!

3. High Tea.
Organiseer met je vriendinnen een High-Tea. Spreek 's ochtends af, laat iedereen van te voren al iets meenemen en bak samen nog wat. Zorg dat het je droom High Tea word! (Als je niet van zoetigheid houd, kan je ook een barbeque organiseren).

4. Wreck This Journal.
Dit is een écht goede tip, al zeg ik het zelf. Wreck This Journal, geschreven door Keri Smith. Wat is dat dan? hoor ik jullie denken. Dat is het omgekeerde van wat je met een normaal boek doet. Er staan opdrachten in zoals: "Douche met dit boek" of "Plak hier allemaal plakkerige dingen in." Lachen! Er staan ook "tekenpagina's" in, dus voor ieder wat wils.

5. Naaien.
Ik weet dat jullie vieze dingen denken nu, haha. Nee, in ieder geval, maak kleding! Op internet zijn er heel veel "no sew" tutorials te vinden voor als je geen naald en draad in huis hebt. Als je moeder een naaimachine heeft, kan je daarmee aan de slag. Genoeg tijd om te leren, toch?

6. Stiekem.
Nee, eigenlijk mocht ik er zes doen. Maar spreek vooral véél af in de vakantie!

Wat doe jij als je je verveelt in de vakantie?

x, Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten