woensdag 13 juli 2011

Yara is talkingg♥

Hallo allemaal!
Het is woensdag en dat houd dus in dat ik, Yara, een blogbericht hier ga naar typen. Ik zal me eerst natuurlijk even voorstellen. Ik ben Yara, een meisje van 15 jaar en ik woon vlak naast Tilburg. Ik heb blond haar en blauwe ogen en ben dus ook naar begrippen het typische Nederlandse meisje. Ik heb verschillende passies waarmee ik dag én nacht bezig ben. Dit zijn onder meer fotografie, mode en schrijven. Ik ben heel veel bezig met mode. Vaak plunder ik mijn kast om een nieuw setje in elkaar te frummelen en ontdek ik wel weer iets nieuws. Of een oud shirtje her-ontdek ik als het ware weer. Daarnaast HOUD ik van fotografie. Plaatjes opzoeken maar ook zelf foto's schieten vind ik echt geweldig. Deze heb ik bijvoorbeeld zelf gemaakt:




Dit zijn een paar foto's uit mijn fotoreeks tijdens Pasen. Het was zulk mooi weer en de zon viel mooi dus toen heb ik deze gemaakt. Het meisje dat je op de laatste foto ziet is mijn grote nicht, ik vond het echt een leuke foto haha :) En dan mijn laatste en grootste passie, schrijven. In alle soorten en maten, voor mij maakt het echt geen drol uit. Ik heb zelf ook een blog (yaraannisa.blogspot.com) al heb ik daar al een tijd niets op gedaan, ik heb een dagboek, mailmaatje en last but nog least schrijf ik HEEL veel verhalen. Ik ben er echt dol op en al mijn emoties stop ik er ook in. Voor de rest houd ik er ook van om sportief of creatief bezig te zijn. En vandaar dus ook dit blog.

Elke dag zal er steeds iemand anders een bericht posten van ons allemaal. We hopen natuurlijk dat je het leuk vind en woensdag is dus sowieso mijn vaste dag! Maar ja waar moet ik het in godsnaam over hebben de eerste keer? Iets serieus of iets grappigs. Ik heb er lang over na gedacht (ja dat doe ik zelfs soms ook) en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een niet al te origineel onderwerp: mijn top 5 liedjes die je echt moet luisteren. Maar ja hier komen ze dan :D

Nummer 1
Het eerste liedje op mijn lijstje is niemand minder dan Selena Gomez met het liedje Love you like a lovesong. Persoonlijk begrijp ik nooit wat mensen tegen haar hebben. Dit liedje is een lekker zomer liedje die in je hoofd blijft hangen :)

Nummer 2
Misschien al een beetje oud, maar hij blijft goud, Nothing van The Script. Ik vind de tekst zo mooi en zielig en ik kan hem helemaal mee zingen. Maar toch het gaat niet vervelen. Ook leuk als je lekker een keer melodramatisch wilt doen wanneer je ruzie hebt of zo.

Nummer 3
Dit is een nieuw liedje op de radio maar nu al favoriet van mijn. Maroon 5 ft Christina Aguilera met Moves like jagger. Geweldig liedje en hij wordt vast en zeker mijn zomer liedje dit jaar!

Nummer 4
Dit liedje zal niet veel bekend in de oren klinken maar ik vind hem heel leuk. See no more van niemand minder dan Joe Jonas. Ja hij is van de Jonas brothers, maar who cares? Het is een super leuk liedje!

Nummer 5
En last but not least een lekker aanstekelijk liedje. Go back to the zoo met rapapapappapam Electric. Deze is ook best wel oud maar I LOVE IT!


Naja laat weten wat je er van vond en tot de volgende keer maar weer :) xxxxx Yara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten