maandag 1 augustus 2011

Thaissa is talking.

Ik had even geen inspiratie voor de titel, haha. Trouwens, volgens mij loopt dit een beetje dood. Want ik heb als laatste een bericht geschreven en dat was vorige week? Mja, het zal wel, haha. Ondertussen maak ik de blog wel levend. 8D Haha, oke, joke.
Ik ga het dit keer over wittyprofiles.com hebben. Er kwam ooit een magazine op goSupermodel.nl uit over hoe je mooie letters op je profiel kon zetten; via wittyprofiles.com. Ik denk dat haast niemand op de Nederlandse gSm die site daarvoor al kende. Maar nu is ie best populair, althans je ziet op veel profielen mooie letters en lay-outs staan die daar vandaan komen. 
Wittyprofiles.com is een Amerikaanse site en bijna alle leden daarop komen uit USA. Als je geen Engels kan is het natuurlijk niet zo leuk om de quotes - die posten ze daar - te lezen. Maar de letters en lay-outs waarmee de quotes zijn gemaakt zijn wel tof! Als je rechts op 'get code' klikt en de code kopieert kan je hem op je gSm profiel zetten. Supersimpel dus! Bovendien kan je ook nog is de tekst veranderen en de kleurtjes, als je wilt.
Zelf verander ik vaak van profiel, aangezien ik - al zeg ik het zelf - best creatief ben. Ik houd ook niet van lang dezelfde dingen, als je begrijpt wat ik bedoel. Makkelijker gezegd: ik houd van verandering. Dat geldt ook voor looks (@ gSm). De ene keer colorful, de andere keer fashionable. Bij mij verschilt het altijd. Maar wat is jouw style? Vertel het in een reactie!

Maar goed, ik had het over Witty Profiles. Je kan daar niet alleen codes kopiëren en zo, nee, je kan ook zelf een account aanmaken en ook quotes posten! Wie weet wordt jouw quote wel bij iemands 'faves' gezet of wordt er een 'comment' geplaatst! In ieder geval wens ik je veel plezier op wittyprofiles.com en als je daar vragen over hebt mag je altijd even Pillowcase mailen op goSupermodel.nl!

Trouwens, ik had nog een nieuwe foto gemaakt van mezelf - aangezien dat heel erg nodig was! Dit is 'm:

Ik heb hem een beetje bewerkt, omdat mijn gezicht door het licht en webcamkwaliteit erg wit was. Mijn haar lijkt ook een beetje rood, maar ook dat komt door de bewerking. Althans, mijn haar is van nature bruin, lichtbruin, donkerblond, rood en lichtblond. Dat komt door mijn moeder (zij had vroeger rood haar) en van de zon. Haha! Verder ben ik gék op die 3D brillen van de bios, de glazen eruit halen en voila! Je hebt een nerdbril, NICE!

Haha, dit was het weer! Tot de volgende keer. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten